HR Specialista – s Excelem

Koho hledáme?

Do stávajícího týmu hledáme kolegu či kolegyni na pozici HR specialista, který bude zaštiťovat nábory a vzdělávání zaměstnanců napříč naší společností a nezalekne se případného zpracování větších dat v excelu a tvorby pravidelných reportů pro mateřskou společnost.

Jaká je náplň práce?

  • příprava výběrových řízení, pohovory, hodnocení kandidátů, ve spolupráci s HR týmem, externími dodavateli a vedoucími
  • komunikace s vybraným kandidátem/kandidátkou před nástupem – osobní dotazník, zdravotní prohlídka
  • předání vybraného uchazeče na další zpracování, poté kontrola plnosti podkladů po nástupu
  • práce v náborových softwarech, aktualizace portfolia uchazečů, každodenní komunikace s uchazeči o zaměstnání
  • práce s MS Office – zpracování reportů přehledu zaměstnanců a vzdělávání
  • správa vybraných benefitů – Multisport karta, příspěvek na penzijní připojištění
  • příprava prezenčních listin, komunikace s účastníky školení a s dodavateli, lektory, organizační zajištění školení, administrace školení, interní zajištění školících aktivit, kontrola faktur za školení
  • podpora budování značky zaměstnavatele, naplňování náborové strategie zaměstnavatele ve spojení s vlastním přínosem a inovacemi
  • spolupráce s HR týmem a s kolegy napříč celou firmou

Co byste měli splňovat?

  • vzdělání nebo praxi v oblasti náboru a vzdělávání zaměstnanců
  • zkušenosti s organizací školení a projekty spolufinancovanými z dotačních programů - výhodou
  • znalost MS Excel – kontingenční tabulky, filtrování, funkce (svyhledat, když, nebo, …) apod.
  • znalost Aj pro komunikaci s mateřskou společností (probíhá po e-mailu)
  • výhodou je znalost programu Helios Green a Teamio – případně ale zaučíme
  • velmi dobré komunikační, analytické a organizační schopnosti.
  • schopnost pracovat samostatně a být odpovědný za výsledky své práce
  • analytické a systémové myšlení, orientace na detail
  • zájem o oblast vzdělávání zaměstnanců a náboru, personalistiky.

Nabízíme:

  • pružná pracovní doba
  • dovolená 5 týdnů
  • 110 Kč stravenky – vlastní jídelna v areálu, kde si můžete, ale nemusíte dávat oběd
  • multisport kartu
  • notebook a mobilní telefon
  • odpovídající motivační finanční ohodnocení
  • pravidelná školení, prohlubování kvalifikace
  • možnost výuky angličtiny, plně hrazenou zaměstnavatelem
  • podporu v profesním a osobním růstu
  • příspěvek na penzijní pojištění
  • příspěvky na dětský tábor, odměny za vysvědčení, …
  • dárky po odpracování určité doby ve společnosti
  • vánoční dárky a firemní akce
  • slevu na naše výrobky
  • zázemí úspěšné a dynamické firmy s dlouhou tradicí ve stavebnictví
  • příjemný kolektiv kolegů, přátelské pracovní prostředí
  • a mnoho dalších

Očekávaný termín nástupu:

  • nástup možný ihned

Místo pracoviště:

•    administrativní budova v rámci betonárny Kačerov, Ke Garážím, Praha 4
•    pro zaměstnance funguje svoz z metra Kačerov na betonárnu a zpět

Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám strukturovaný životopis a souhlas se zpracováním osobních údajů (ke stažení zde) na e-mail: pavla.forejtova@zapa.cz. Do předmětu e-mailu uveďte název pozice, o kterou máte zájem.

Těšíme se na setkání s Vámi.