Mostní konstrukce trati Kladno

Most Kladno

Další pokračování výstavby trati Kladno - Ostrovec – Kladno. Kladenská betonárna dodávala betonové směsi pro mostní opěry a následně na samotnou mostní konstrukci železniční trati v ulici Wolkerova, kde je plánovaný silniční viadukt. Betonové směsi C30/37 XC4, XD2, XF2, XA2 a C30/37 XC4, XD3, XF4, XA3 – Dmax 22 - S4/90denní z cementu CEM III, byla ukládána ve dvou dnech, a to 26. a 27. 9. 2023. První etapa této betonáže probíhala z betonárny Kladno a bylo dodáno 252 m3 čerstvé směsi přes výložníky dvou našich čerpadel o délce 56 a 38 m. Dalším dnem nás čekala větší porce o objemu 453 m3, kdy se ke kladenské pobočce přidala i slánská betonárna. Betonáže proběhly bez větších komplikací, ve velmi rychlém čase a ke spokojenosti zhotovitele, kterým byla společnost Chládek a Tintěra, Pardubice a.s. Po oba dny měla na naše společnost na žádost zhotovitele připravené i záložní čerpadlo s výložníkem 46 m.
Modernizace – elektrizace železniční trati Kladno - Ostrovec – Kladno se týká více než 5km úseku a dokončen by měl být na konci roku 2024. Je to jeden z projektů přestavby elektrizace trati z Prahy do Kladna.
 

 

Objednat beton

Vyberte nejbližší pobočku a odešlete objednávku

Objednat beton

Kalkulačka betonu

Spočítejte si cenu betonu

Kalkulačka betonu